FRE.

Idag har jag varit ledig. Men ingen sovmorgon blev det här inte.
Klev upp vid halv9 och storstädade hela lägenheten, var väl klar vid sisådär halv2.
Riktigt härligt när det är rent och fräscht :) Sen tog jag en dusch och åkte in till stan.
Shoppade lite nödvändigheter, ingenting speciellt. Däremot shoppade jag otroligt snygga skor i veckan. Jag är kär. Jag vet, lovade mig själv att inte köpa fler skor på månader, men kunde liksom inte låta bli när det var Sista paret i 37 och dom skulle inte få in dom igen. Så dom fick följa med mig hem. Och dom passar som bra i min skosamling!
Ni får se bild på lite senare, mycket snyggare i verkligheten:)
(kommer från bianco)

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, ätit gomat, spelat kort och myst. En härlig fredagskväll med andra ord. Imorgon väntas min första lördag på Zara, och vad jag hört så är det kaos på lördagar. Men det blir kul :) Börjar inte förrns 13 så får lite sovmorgon också. Hursom, hade inget speciellt att säga. Känner liksom ingen motivation till att skriva. Ni är så tysta där ute, det ekar nästan.... Hehe, nä. Nu är jag trött. Kram på er ♥ Hoppas du har en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig jättemycke!

2010-06-19 @ 01:00:40
Postat av: fastra

dom var riktigt fina=)

2010-06-22 @ 15:44:00
Postat av: jennifer

Tack fina faster :) Jag älskar dom!!!



saknar dig med mamma!!

2010-06-22 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0