FYMIG.

Usch vad dålig jag har varit på att blogga, men har haft så sjukt mycket i huvudet de sista veckorna så ni fattar inte. Sen tänkte jag att jag väntar tills jag lagt in bilderna på datorn, men självklart är kameran urladdad... Typiskt! Har lite bilder sen vi överraskade B i fredags, Tusenfryd i söndags osv som jag ville visa. Men de får komma när kameran är laddad och jag har tid:)


Kan iallafall berätta att på fredag är min sista dag på barnhagen.. Känns jättejättetråkigt att lämna alla UNDERBARA människor och hela jobbet... Usch, jag kommer gråta känner jag redan nu. Trivs så jäklajäkla bra där.. Men sommarfesten blir en bra avslutning tror jag:) På måndag börjar jag nämligen på Zara, som två av mina kära vänner jobbar på. Elin hjälpte mig att få en intervju, sen ringde dom upp direkt efter och sa att jag fick jobbet. Blev riktigt glad:) Visste somsagt inte hur det skulle bli i höst med barnhagen och så. Och då kändes det lite som "nu eller aldrig" med Zara. Jag tror det jobbet kommer passa mig bra. Blir roligt att jobba med ett annat sorts socialt jobb. Så jag ser fram emot måndag!


Ikväll har jag varit ute och gått med Jea, riktigt mysigt att bara prata ikapp:) Tack för det!
Nu har jag suttit och pratat lite med N och tagit det lugnt, snart dags för sängen!
Hoppas Umeå får UNDERBART väder, tänker på de som tar studenten speciellt :D
Är så jäkla avis på er, ni kommer ha bästa dagen i ert liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0