MIDSOMMARDAGEN.

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår, var först hos elin&pontus, åt pizza och så.
Sen for vi till deras vän där vi hade allmänt trevligt :) Blev en tidig kväll.
Idag har jag jobbat 13-18, mycket att göra men tiden år så sjukt snabbt!!!
Fattar inte hur den kan gå så snabbt, men det är väl för det är så kul:)
-
Efter jobbet stog B och väntade på mig så då vart jag GLAD!
Vi gick och åt på Dollys och drömde oss bort.
Cyklade hem, in på Rimi, köpte bonaqua, yoghurt osv till smoothie.
Nu ska vi se en film, är ensamma i lägenheten så vi ska MYSA!
N är i Umeå, hon överraskade sin mamma på hennes 40årsfest,
jag LÄNGTAR tills jag får höra hur allt gick :D Hon blev garanterat överlycklig!
Nä, nu ska vi se filmen. Hoppas ni har en fin lördagskväll ♥ KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0