SALE.

Nu har rean börjat på Zara, fick med mig lite fint hem till garderoben :)
Ett par aprikosröda(?) jeansshort, älskar dom.
Inte för tajta och inte för korta, helt perfekta:)
Äntligen hittade jag min hatt
(B tycker hatt är skitfult, men det struntar jag i, jag älskar det!)
Jättesöt tubklänning, ni får se den på senare, kanske imorgon:)
Ett flätat bälte och denna söta kavajliknande saken!
Såg den när jag jobbade och var bara "tvungen" att testa den efteråt.
Det står nästan Jennifer på den.... Så ni förstår väl att ja var tvungen?
Detta linne är från bikbok, älskar ryggen:)
Sen igår köpte jag ett riktigt snyggt linne från resteröds,
hade kostat 400kr, nu kostade det 100kr, ett riktigt fynd!

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen hittade du MIN hatt menar du väl?!?!?!? ;)

2010-06-24 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0