SOL!

Helgen sprang bara förbi. I lördags jobbade jag 13-18, var rätt lugnt faktiskt. Senare på kvällen for vi förbi Jockes kompis som hade fest, men for hem rätt snabbt, lagade pannkakor klockan 2 på natten för att kunna ta med dom på Tusenfryd dagen efter. Jag vet, jag är knäpp. Men ibland får jag sånadär idéer, som när jag glömt att baka tårta till mamma på morsdag ställde jag mig kring 2 på natten och bakade kladdkaka..
-
I söndags var vi på tusenfryd och jag och Natalie hade turen med oss :D Haha, bild kommer... Vi vann massa som vi inte ens vet vad vi ska göra av. Men det var kul :D Vi var där hela dagen, från 10.30-18.30, så vi var riktigt slitna när vi kom hem. Köpte pizza och gick och la oss..


Igår var det fint väder och både jag & N började halv4 så vi gick till parken och solade. Härligt men man blir otroligt rastlös av att sola, håller ni inte med? Men om man vill vara brun så får man härda lite! Roligare med sällskap iallafall! Nä, nu måste jag fixa håret, fika sen börja bege mig ner mot stan. Måste köpa ett nytt rouge för jag tappade ner mitt igår... Klantskalle! Vi hörs kanske ikväll med bilder från tusenfryd:) Kram på er så länge ♥
Tillsvidare kan jag bjuda på dessa härliga bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0