TJUGOTREDJEJUNI

Idag är det en speciell dag för mig. Idag firar jag och min finaste man 3 år.
Om jag fortfarande är kär? Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
Jag trodde aldrig jag skulle hitta min drömprins, men det gjorde jag ♥
Minns så väl när vi var på den där festen i slutet på 1a året på gymnasiet,
och Bs klasskompis frågade mig om jag fortfarande var tillsammans med mitt ex.
Det var där det började, efter någon vecka fick jag reda på att det var Han med stort H.
Och ni förstår inte hur glad jag var. På vår första dejt kände jag att han skulle jag kunna leva resten av mitt liv med. Hur kan kan känna det på första dejten?
Det var bara en såndär magkänsla jag fick.
Sen kom sommaren och efter vi hade träffats lite mer än en månad skulle jag iväg till Malta.
I 3 jävla veckor. Jag lovar, jag grät mig till sömns varje natt, det var hemskt.
Hur kommer det vara när jag kommer hem? Finns det något "vi"? Ja, det fanns det :)


Jag är så glad att vi tog steget och flyttade till Norge,
vi har testat på att bo tillsammans i en annan stad och leva på egen hand.
Vad blir nästa steg tro? Vad det än blir, så vet jag att det kommer bli helt fantastiskt.
För allt med dig är underbart. Jag är så tacksam att jag får dela mitt liv med dig B.
Att du har världens underbaraste familj gör inte heller saken sämre.
Jag älskar dig





Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS på eran dag!!

2010-06-23 @ 20:10:58
Postat av: Natalie

Grattis älsklingar!

2010-06-23 @ 22:47:21
URL: http://natalieg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack :D

2010-06-24 @ 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0