HÄRLIG DAG.

Ibland har man turen på sin sida, och det hade förmodligen jag denna gång!!

Haft en riktigt härlig dag idag. Vi gick ner på stan och lunchade på aker brygge:)
Sen gick vi och tittade i lite affärer, köpte 2 par skor från H&M och en mascara, lite te osv.
Väldigt enkla, men perfekt till sommaren:)  Söta tycker jag!
Inatt när jag kom hem hade Björn överraskat med rosor, i en kaffekanna ;)



Ikväll ska vi iallafall på bio, shutter island. Får gömma mig i björns arm, haha!

Hoppas ni får en underbar kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina skor! :) Hade tänkt köpa nästan precis likadana som dom till höger, coolt, haha :) Måste köpa nya skor utan klack för mina "kängor" som jag använder hela tiden är heeelt trasiga, jävla skopunkten, haha!



Ses imorgon kl 11, pigga & alerta! Kram

2010-03-21 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0