LÄNGTAN.

Maten var så sjukt god! Fläskfilé blir ju ofta så torr när man steker den. Men när man har den i ugnen så blir den så saftig och god:)
Snitta fläskfilén och lägg i smala stavar av vitlök.
Lägg den sedan i marinad.
Stek fläskfilén så den får en fin yta
Fläskfilén ska vara i ugnen ca 40min i 100grader
Sedan tar man aluminiumfolie runt fläskfilé och sätter in fläskfilén på eftervärmen i ca 10 minuter.

Ett tips från mig:)
Nu ska jag göra mig iordning för biomys, längtar.
En annan sak jag längtar efter är tills min underbara N och hennes Jocke flyttar hit. Kommer bli så underbart. Om en månad är de förhoppningsvis påväg hit/är här!!! Kan inte fatta det. Känner på mig att sommaren kommer bli helt fantastisk med härliga dagar i parken, kvällar då vi slår klackarna i taket, mysiga filmkvällar osv osv. LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag längtar också tills vi är hos er! Vi kommer att få världens bästa sommar och vi kommer ha så jäkla kul med varandra. Vi var nyss hos er,eller hur? Tänk vad tiden går snabbt. Snart BOR vi med er:D Vi har pratat datum nu,jag meddelar imorgon efter matchen. För då vet vi om det blir kval eller inte.(hoppas dom förlorar haha,får man säga så?) puss gumman.

2010-03-06 @ 21:03:14
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0