LATJÄKLAMASK

Ja, jag ides inte träna idag.
När jag slutar 5 orkar jag aldrig träna efter jobbet. Då måste jag träna före jobbet, och när jag varit så trött så orkade jag inte det igår. Så får bli ett längre träningspass imorgon istället, då slutar jag halv4:) Resten av veckan är bara sena pass... Får kanske ta tummen ur och trna före jobbet på torsdag. Kanske köra spinningpasset 6.30? hmm, vi får se... Hursom. Nu ska vi istället (för att kompensera träningen, hehe.....) baka kladdis och mysa! När man har mens får man faktiskt unna sig lite.... typ hela tiden? Jaja:) Man lever bara en gång!!

Kommentarer
Postat av: E

jag har också mens, haha!

men du fick beskedet om fredag va. 18.30, kan ni? :)

2010-03-23 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0