lördag, UNDERBARA LÖRDAG.

Hur härligt är det inte att vakna av att solen lyser upp hela rummet?
Vaknade kring halv 9, somvanligt på helgerna, haha..
Men nu hade jag tänkt ta en promenad, efter det blir det frukost och städning.
Sen får vi helt enkelt se vad denna dag har att erbjuda.
Har så otroligt stor lust att vara ute hela hela dagen när vädret är så.
Men först ska jag ta en powerwalk med ny musik i öronen:)
Att jag inte kan träna än gör mig frustrerad, är så sjukt sugen.
Men om jag vill träna regelbundet är det säkrast att jag blir helt frisk:)
Detta underbara väder möts jag av när jag tittar ut.
Nyss var det en hund som lekte i parken..
Hundarna får mer än gärna pallra sig hit.
Önskar er en underbar dag:)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad härligt. Här lyser solen också:) Det var noll gradigt igår också,riktigt skönt. Kul att vi kommer få solen rätt i ansiktet varje morgon. Men det är det värt.

2010-03-06 @ 10:37:06
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0