MÅNDAG.

NU har jag ätit middag. Har inte varit hemma sen 05.40 imorse.
Det var dock mitt eget val, for och tränade 1,5h innan jobbet:)
Gick riktigt bra och var väldigt härligt! Älskar att träna på morgonen,
dock hatar jag att kliva upp. Men när man väl gjort det går det bra!
Dock fick jag vääärldens huvudvärk, trots 2 ipren gick det inte över..
Slutade 5, sen blev jag försenad på jobbet, gick hem från stan,
så var inte hemma förrns strax innan 7. Men då fick jag en GOD middag :D
Så nu är jag glad, men trött :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

tack gumman..det är väl egentligen bara ovant men jaja. Hurtbulle du är! Kommer känna mig i lä med mitt feta arsle när du far och tränar hela tiden..hehe. Snusar du??

2010-03-08 @ 20:36:17
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0