ONSDAG.

Jag har inte haft nån tid alls att skriva i veckan.
I måndags hade vi personalmöte så var hemma kring halv9,
sen igår var jag med elin, bakade kladdis och såg film:) Mys!
Är så sjukt jäkla trött idag. Kunde inte sova igår, mycket att tänka på..
Så sket faktiskt i träningen idag igen, annars skulle det bara bli halvdant,
och då är det bättre att inte träna alls tycker jag!
Nu har det varit 2 visningar på vår lägenhet :)
Det ser rätt bra ut för båda är väldigt flexibla när de kan flytta in så!
Sitter och skickar massa mail på fina lägenheter, skadar ju aldrig att kolla!!
Nä, nu ska jag lägga mig i soffan! KRAM♥
Ser fram emot helgen, fredag är det lönningspils med jobbet,
sen massa massa mys resten av helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0