ONSDAG.

Usch vad tidiga mornar det blir i veckan. Klev upp 05.15 imorse, klädde på mig, sminkade mig på 5 min sen löpte jag till trikken. Började 7, sen vet man aldrig om tbanan är sen eller inte så tog en tidigare eftersom jag öppnar själv på avdelningen. Men kände mig trotsallt rätt utvilad imorse när jag klev upp.
Slutade halv 3, så då gick jag hem från stan, åt middag sen for jag och gymmade. Gick riktigt bra. Efter träningen gick jag i 50 min ute i det underbara vädret. Riktigt härligt. Snart är det vår här :) Underbart!
Sitter och äter naturell kesam/kesella med lite honung i och frysta hallon, mums:)
Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn för kvällen. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0