SÖNDAG.

Filmen var otroligt bra och spännande igår,
ett tips från mig om ni vill se en bra film på bio:)

Efter bion gick vi hem och duschade sen la vi oss i sängen och jag somnade med en gång, sjukt trött. Men då vaknade jag pigg och utvilad strax före halv10. Tvekade ett tag innan jag bokade spinningpasset tillsammans med Elin. Var SJUKT jäkla otaggad, men tänkte att jag bokar det så får vi se när jag kommer dit. Körde lmitt styrkepass före spinningen. Och det gick faktiskt bra, kändes som att jag hade mycket krafter idag:)
Nu ska jag möta upp Sara för en promenad:) Väldigt härligt!! Nu skiner solen också och det skadar ju aldrig. Resten av dagen blir bara lugn, ska inte upp 05.15 för en gångs skull imorgon, hehe! Skönt!!
Önskar dig en otroligt härlig söndag ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Parmiddag på fredag kl 18.30, ni må komma!! :)

Kan vi inte gå ut på krogen? Är skitsugen på fest!

Och då kan du inviga dina nya skor? ;) Om du inte

gjort det redan. Jag jobbar ju på lördag men börjar

11.30 så jag är lätt på! Det vore skööööjj :D Puss!

2010-03-21 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0