SVERIGESÖNDAG.

Hade en väldigt bra lördag igår :) Först strosade jag runt på stan, själv. Väldigt skönt att "bara behöva tänka på sig själv" ibland. Köpte lite småsaker osv. Inget speciellt! Kom hem och började rota i massa lådor, rensade, slängde etc. Fick en härlig promenad med jea också vilket behövdes, riktigt skönt! Direkt när jag kommer hem övertalar Sara mig att komma till henne och dela på en flaska vin och massa tjejsnack, godis osv. Det tackar man inte nej till så B skjutsade ner mig dit :)
Nu har jag precis varit på promenad med Elin, riktigt skönt. Nu ska jag bara sminka mig osv sen ska vi fara. Blev 11 istället för 10 eftersom man ställde om klockan inatt!
Jag önskar dig en fin söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0