TISDAG.

Blev tvingad igår att ställa om väckarklockan för att jag inte skulle träna (B hotade med att han skulle kittla mig....) Men det var nog lika bra, fortfarande ont i halsen och slemmig i halsen så...

Otroligt härlig dag på jobbet när det var strålande sol :) Så mina nya solbrillor åkte på! Riktigt härligt. Nu är våren på ingång.

Nu ska jag finna nåt gott fika till min kära, och vi har inget gott hemma..... Typiskt. Får fiska upp nåt, alternativt baka nåt. Dock är nog inte det en särskilt bra idé eftersom jag ska bli nyttig...


saknar diiiiiiiiiiig

Kommentarer
Postat av: Natalie

coeon...a.haha-...pussipluss

2010-03-02 @ 22:39:08
URL: http://natalieg.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej, vi bokar yogan! Jag gör det nu :)

Ses på torsdag! Kram

2010-03-02 @ 23:10:57
Postat av: Philippa

Jag saknar dig jättemycket!! Jag vill att du ska vara hemmaaaaaaaaaaaaaaa

2010-03-03 @ 12:51:42
Postat av: Natalie

corona ska det stå. Skulle nog skippat tequilan...kyss

2010-03-03 @ 20:53:51
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0