TORSDAG.

En avi låg i postlådan när jag kom hem från jobbet idag från nelly.
Så jag löpte till posten för att hämta ut paketet :)
ÄLSKAR skorna, dom är så underbara. För mycket, men så otroligt snygga!
Måste nog gå med dom lite hemma först bara, inte van med så hög klack..
Väldigt bra att det är platå där framme :) Blir lång iallalfall!!
Tunikan var riktigt snygg den med, speciellt till en brun kropp!!!
Så den lär åka på mer än en gång i vår/sommar.
Ikväll har jag och elin varit på vårt livs första yogapass.
I början var det SVÅRT att hålla sig för skratt, men när vi klarade det
så gick det bra. Var väldigt avslappnande:) Så det lär bli fler besök.
Nu sitter jag här och fetar mig med sockerkaka.....
Kan dessutom inte träna, har fortfarande ont i halsen och slemhosta :(
Men nu är det snart helgggg, underbart! Ska baaara njuta, gå på bio osv.
Hursom. Nu ska jag mysa:) pussssokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0