06.45

Kan någon snäll liten själ förklara för mig varför jag vaknar 06.45 och inte kan somna om?
När jag är ledig & allt, så typiskt. Var tvungen att gå på toa, sen låg Björn och drog sig till halv8.
Och efter det var de helt kört. Så jag låg och såg eftersnacket på Bella&Tyrashow.
Och nu sitter jag här. Tror jag ska ta en dusch, sen se något avsnitt av the hills.
Ska in till stan vid 10-11, kika i lite affärer och så, köpa lite "måsten".

Sitter på Björns dator nu och hittade bilder från när vi var i fjällen förra året....










Många roliga minnen från den helgen, så sjukt roligt vi hade!!!
Resten av bilderna tror jag vi sparar för oss själva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0