1&2MAJ.

"maj maj måne jag kan lura dig till skåne"


Jag älskar att luras, men jag är så jäkla dålig på det. Så därför är det rätt bra att vi bor här för då kan man ringa och då ser dom inte om man skrattar eller inte, haha.. Först lurade jag Liselotte (Björns mamma) att flygbolagen ska börja strejka från och med måndag. Jag fick ett argt svar tillbaka, haha... Så jag kunde inte hålla mig längre. För nåt år sedan lurade vi henne med att jag var gravid (hemskt, jag vet). Men hon är lika lättlurad som jag så det var rätt kul ändå ;) Nu har jag lurat mamma också, haha... Jag sa att jag var tvungen att jobba helgen dom kommer hit för att det var nån "norsk grej" och jag kunde inte säga nej. Det blev helt tyst i telefonen och efter ett tag kom ett lite irriterat "jaha..". Så då kunde jag inte hålla mig längre, typiskt mig!
Igårkväll var vi hemma, åt gott, drack gott, spelade spel osv. Hade det riktigt skoj, kring 2-3 kom Sara & EmmaKarin förbi också :) Vi diskuterade, skrattade, skrattade lite till och lite till. Otroligt trevligt hade vi, så vi var inte isäng förrns halv6. Vaknade dock 2 idag(!!!!!), vad har hänt? Minns inte senast jag sov så länge, eller ja, överdrivet många timmar är det väl inte men det är SENT som fasen! Men nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett, en härlig dusch och myskläder sen se på serier tror jag (och äta lite godis). Vi gjorde förövrigt massa roliga filmer igår, men dom håller vi för oss själva, vi får se om det kommer upp bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0