BEROENDE.

Okej, nu börjar det snart gå för långt tror jag. Men de gråa pumpsen hade kostat 498kr och nu kostade de 199kr, då kan man inte låta bli?? Ellerhur? sen de nedanför har jag kollat på länge, tycker de är riktigt läckra :) 398kr kostade de tror jag. Båda är från have2have.se. Men NU får jag fasen ge mig. Men det blev ju billigare i norska kronor, ca 480 NOK (svenska gick det på ca 600kr) så det känns lite billigare iallafall ;) Jag hoppas mamma får plats med mina skor, men man kan ju ha i handbagaget! Så då får jag 3 skor levererade till mig :D Underbart!
Mår bättre nu ikväll iallafall. Skulle jobba på ESSO ikväll, men har känt mig febrig och ont i huvet hela dagen så jag ringde och sjukskrev mig. Tror det var klokt. För annars hade jag förmodligen mått som en rutten banan eller nåt i den stilen. Så nu ska vi gå och sova, sova bort all sjukdom i huset! Och jag ska leva på lite lycka, av skor och lite andra roliga planer.... ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Så fina:-D pussis

2010-05-11 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0