....

Febern försvann aldrig igår så Björn tvingade mig att vara hemma idag, vilket nog var tur.
Kring 7 imorse hade jag bara lite feber så jag trodde att den skulle gå bort under dagen.
Så när jag fick mess från jobbet så hade jag ingen feber så jag antog att den var borta.
Men oj så fel man kan ha, några timmar senare hade jag över 38grader (vilket är mycket för mig),
så jag ringde jobbet och sa att det nog är bäst att jag är hemma imorgon.
Kan ni förstå hur TRÅKIGT det är???? Jag vill till jobbet, jag vill jobba, hur konstigt det än låter!
Men, jag hoppas att febern går ner mot kvällen, vilket den inte gjort än men snart förhoppningsvis...
Så jag är fri från den imorgon, eller senast lördag. Men det är bra att det är helg så man kan vila sig!
Nä, nu ska jag gå och laga lite mat. Matlusten försvinner åtminstone inte för mig när jag är sjuk... :P
Hoppas ni har det bättre än mig iallafall, KRAM på er ♥
(jag vet att jag är gnällig just nu, men gnälljennifer kommer fram då hon inte får som hon vill, dvs vara frisk :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0