FEBERFÖRSVINN.

Kan jag bli frisk nån jäkla gång? Nu är jag riktigt less.
Igår kände jag mig hängig, tog febern, hade lite feber men inte mycket.
När jag klev upp imorse hade jag ingen feber så jag pallrade mig till jobbet.
Var riktigt sliten när jag vaknade, trots att jag sovit nästan 9 timmar,
men så kan det faktiskt vara efter 5 dagars ledighet.

Under dagen kände jag mig sämre och sämre.
Hade på mig, fleecetröja, en vanlig tjocktröja och min snowboardjacka
(behöver jag nämna att det var ca 17grader i skuggan då + sol?)
Men jag härdade, men tillslut blev jag hemskickad en timme innan jag slutade.
Mitt huvud dunkar, febern har stigit och jag är helt slut.
Jag är inte förkyld eller nåt, förutom lite tät i näsan.. Sjukt störande, bara feber!
Sen att jag dessutom aldrig kan koppla av och bara sitta ner hatar jag. Ni som känner mig förstår :P
Men nu har jag lovat mig själv och Björn att jag inte ska röra en fena!!
Blir hemma från jobbet imorgon :( Men då ska jag vila, vila och vila så jag är frisk på torsdag!
För jag har varken råd eller tålamod att vara hemma längre, sådeså!
Nu ska jag ta mig en kopp te och lägga mig under filten i soffan ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

stackare :(

jag är också hemma idag, skulle egentligen jobba på lektern, men jag var där till halv tio igår och har ont i halsen idag och huvudet, pallar inte att jobba :/



krya på dig! kram

2010-05-19 @ 08:47:00
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0