HUR GLAD?

Hur glad blir man inte när man kommer hem efter jobbet, är trött och sliten, och möts av lukten av nybakta bullar? Helt jäkla underbart, Natalie & Jocke är de duktiga bakom bakeriet. Mums!!
När jag tryckt i mig bullar gick jag in för att kolla om de hade nåt bra pass på SATSet som ligger här vid oss. Och det var ett spinningpass 15 minuter senare, så jag bokade det, slängde på mig träningskläderna och löpte dit. Har inte tränat på 1 månad nu så kände att det var dags. Har varit mycket med nya jobet, flytt och självklart, lathet! Men nu jäklar. Var så jäkla skönt att komma igång :) Gick riktigt bra också. Var bara ett 45minuterspass, men kändes rätt bra att börja med det. Imorgon ska jag ha en ny vägledning så ska få ett nytt styrkepass, perfekt! Om jag inte ska jobba dvs, vet inte än.
Har stängning imorgon också så börjar inte förrns halv10, skönt :) Har nästan bara senvakter i veckan. Men det gör inte så mycket, lite drygt att man kommer hem "så sent", men då får jag sova längre på morgonen. Nu ska jag kanske äta en bulle till sen mysa i soffan bara! Hoppas ni haft en bra start på veckan ♥
Haha, vi ser otroligt smidiga ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0