KRISTI.

Röd dag idag. Ledig imorgon. Röd dag på måndag.
Det är nästan som påskledigheten :) Blir riktigt roligt att se hur de firar 17maj!


Vaknade iallafall runt kvarti10 imorse idag, utvilad och glad!
Idag ska jag & Björn fara och käka lunch nånstans :)
Sen ska jag somsagt prova på att göra mammas goda krämbullar!
Annars blir det väl bara en lugn slappardag, det behövs det också!
Har fortfarande ont i halsen så ingen träning än för min del.
Om 2 veckor och 1 dag kommer mamma och Patrik hit och hälsar på :D
Längtar jättejättejättemycket, kommer bli helt underbart!
Saknar min familj så jag spricker snart. Men denhär tiden är inte föralltid.
Jag ångrar mig inte en sekund att jag valde att flytta till Oslo.
Jag skulle ångra mig om jag inte gjorde det, det vet jag.
För Umeå finns alltid kvar, familjen försvinner inte och inte vännerna heller.
KRAM från mig till dig♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar också!Kram

2010-05-13 @ 11:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0