PAPPA.

"Jonas Karlsson, Cityplåt i Umeå, har utsets till Årets Plåtslagare 2010! ”Stiftelsen har särskilt uppskattat Jonas talang och passion för plåtslageriyrket vilket han driver som en konstform. Jonas är en god ambassadör för yrket och är värd all uppmärksamhet för sina yrkeskunskaper”

Min kära pappa fyllde 42 år igår. Han fick den norska födelsedagslåten mms:ad till sig,
otroligt vacker sång, hehe! GRATTIS GRATTIS GRATTIS igen!!


För några veckor sen fick han utmärkelsen som ni ser ovan. Om jag är stolt? O JA!
Pappa är ett otroligt bra exempel på att man kan lyckas i livet, bara man vill!
Han är en av mina stora förebilder här i livet, jag älskar dig pappa! Och saknar dig som tusan.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ÄLSKAR DIG också min kärleksdotter.

2010-05-12 @ 19:36:40
URL: http://jenniferkarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0