PIRR.

Tänk att man kan bli så lyrisk över ett par skor? Eller ja, två par skor..
Men jag känner stödet i skoköpen från alla, förutom min kära ;) Haha!
han bara suckar och säger att då ska han köpa en ny TV...
Jag säger då det, killar förstår sig inte på dethär med skoberoende!
Det har gått bra att jobba idag, men känner mig fortfarande slapp, ont i halsen osv..
Måste bli frisk tills i helgen :) Vi har mycket roliga saker vi ska göra.
Men mer om det senare. Ikväll blir det bara lugnt, vilket känns skönt.
Se nån film och bara mysa! Björn skulle egentligen jobba över till 9 ikväll,
men det behövdes inte så han var hemma före mig.
Imorgon får vi se vad som händer, ska iallafall baka mammas underbara krämbullar!
Blir säkert inte lika goda, men jag hoppas att de blir någorlunda iallafall =)
Nä, nu ska jag fortsätta....göra nånting annat. Vad vet jag inte men.
Ha en fin kväll folkens ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0