SHOES.

har letat efter ett par riktigt snygga kilklackar. Hittade först ett par på bianco som är riktigt snygga, men dom kändes inte riktigt som just dom "rätta". Fortsatte leta, hittade ett par jäkligt snygga på friis&company, men dom var väldigt dyra. Sen gick jag in på have2have och hittade dessa. Egentligen villa jag inte ha öppen tå, men tyckte dessa var riktigt jäkla snygga så det gjorde inte så mycket. Om man inte vill vara barfota kan man bara ha svarta strumbyxor eller nåt :) 598kr gick dom på, inte så farligt med andra ord! Skickade dom till sverige så mamma tar med sig dom när hon kommer sista helgen i maj :D Längtar!! Hoppas dom är lika fina i verkligheten, men det tror jag!!

Annars då, känner mig inte alls i form. Hängig, ont i huvudet, känner mig febrig osv. Hoppas det går över tills i helgen bara. Liselotte kommer imorgonkväll så då ska vi hämta henne på flygplatsen. Ser fram emot helgen, ska iallafall vara fint väder imorgon och lördag som det ser ut nu! Underbart. Hoppas på fint på söndag också men som det ser ut nu ska det bli regn, men det kan ändras snabbt!
Jaja, nu ska jag se lite serier i sängen tror jag. Så jäkla trött.
Hoppas ni har en underbar kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0