UNDERBART.

Varje dag jag kommer hem blir jag glatt överraskad känns det som.
Idag när jag kom hem var hela lägenheten storstädad, underbara människor!!
Jobbade dubbelt igår, och skulle stänga helt själv (har endast stängt en gång och det var med chefen). Men allt gick jättebra, trodde jag. Ringde till chefen och frågade om jag glömt nåt och det lät inte som att jag gjort det. Sen tittar jag ner när jag sitter på bussen, och ser att jag har dendär jäkla påsen som hon måste ha på morgonen nästa dag med massa viktiga papper osv. Självklart. Så typiskt mig, jäkla klantskalle!!! Så jag for dit tidigt imorse och lämnade dom innan jobbet.
Dagen har bara flygit förbi, slutade 5 så har inte gjort så mycket förutom att äta en GOD köttfärsås och suttit och nördat här. Har varit helt underbart väder idag, röd på kinderna är jag och det är härligt :) Älskar det! Hoppas det blir fint i helgen också då Liselotte kommer :D
Fick även ett helt underbart mail av bästa Matilda idag. Låter som att hon har det helt underbart därborta och lever livet. Skulle göra mycket för att vara där just nu. Men hon kommer till oss i sommar och jag längtar som tusan!!!!!
jag har världens finaste vänner, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0