MÅN.

Har ni känt dendär glädjen på måndagmorgon, (nu tycker säkert några av er att jag är knäpp), när ni är påväg till jobbet, och längtar efter att jobba? Det kände jag imorse. Lite bättre än måndagsångest antar jag? =)

Dock, när klockan ringde 05.15 var det inte lika roligt.
Men när man väl tagit sig upp går det prima!
Det blev en fartfylld dag med Mycket att göra, tiden springer iväg
och helt plötsligt är klockan alldeles för mycket.
Hem, göra lite middag, se lite sex&thecity och bara mysa.
Känns som en sån måndag. Imorgon är jag ledig,
då ska jag nog ta en mysig morgonpromenad med min musik,
sen strosa lite på stan, kanske köpa en och annan julklapp, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0