:D

I torsdags satt det en lapp på vår brevlåda där det visade sig att dom hade försökt lämna min iphone men jag var inte hemma. Björn ringde dit och bad de skicka den till posten istället. Men jag bad han ändå ringa dit och höra om man kunde hämta ut den (det låg rätt nära Björns jobb). När jag slutat igår ringde han och sa att dom hade nån planläggningsdag så ingen jobbade.. Fan tänkte jag, jag som ville ha min telefon.

När vi skulle gå och handla efter jobbet såg han lite lurig ut.
Det visade sig att han hade hämtat den :D Äntligen!!!
Den skulle komma den 27e, men tur nog kom den innan!
Satt och lekte med den igårkväll och jag är mer än nöjd!
Idag ska jag gå och hitta nåt fodral till den så den inte blir så repig osv.


(bild tagen av B)
När jag hört allt B berättat om NYC så vill jag dit 13549086894586 gånger mer.
Är riktigt avis på elin&Pontus som ska spendera 2 veckor(?) där :D

Nä, nu ska jag leka vidare med min telefon, solen skiner idag,
tror det kommer bli en underbar dag :) Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, vi lever fasiken livet :)

Hur är det med er? Allt bra?



Vi är inte hemma så mycket emellan, för vi är i Kiruna i 5 dagar.. Men vi är hemma lör, sön & mån (20,21,22 nov). sedan är vi även hemma mån,tis,ons,tors (29,30 nov & 1,2 dec). Ska du komma hem nåt då?? :D

2010-10-26 @ 17:18:05
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0