FRIDAY

Usch vad jag sov dåligt inatt. Vred och vände mig hela natten.
Inte van att sova själv och det märks. Björn åkte ju till New York igår.
Några tårar blev det när han skulle åka, men det hör väl till?
Länge sen vi var ifrån varandra så "länge". Förstår inte hur jag klarade Malta i 3 veckor..
Men det är bra att längta och sakna lite :)
-
Dom landade inatt (vår tid). Så idag och några dagar framöver
kommer dom nog NJUTA och må gött!! Man kan nog inte göra annat där skulle jag tro :)
-
Börjar inte förrns halv1 idag. Jobbdagen lär bara springa iväg, somvanligt.
Mycket att göra - tiden går fort!
Helgen blir nog inte så spännande, jobb imorgon 11.30-19.30.
Söndag blir det innebandy, så det blir kul :)
Nu ska jag fortsätta göra mig iordning och fixa lite saker inför jobbet!
Vi hörs kanske senare, beroende på hur trött jag är.
Ha en bra dag folkens, och massa grattiskramar till Liselotte :D



Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag saknar dig.

2010-10-15 @ 21:03:46
Postat av: Lisen

Tack, vad gullig du är <3

2010-10-22 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0