HEJOHÅ

Hallådär :)
Idag har jag varit i full gång ända tills nu.
Steg upp vid 10, får ut och sprang 50minuter och gick en halvtimma,
riktigt skön start på dagen :) När jag kom hem hoppade jag in o duschen,
sminkade mig och for ner en snabbis på stan för att fix lite småsaker.
När jag kom hem funderade jag starkt på att baka bullar,
när jag insåg att vi hade allt hemma så slog jag till.
Nu blir nog mina sambos glada när de får nybakta bullar :)
Dom ser riktigt smaskiga ut måste jag erkänna, har dock inte smakat på nån än.
Är proppmätt sen lunchen..
Nu har jag tänkt se nya Gossip sen förra veckan och från idag,
sen bara slappa hela kvällen. Börjar inte förrns halv1 imorgon, skönt :)
Hoppas ni har haft en fin dag och får en underbar kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0