HELG.

Så underbartunderbart skönt med en hel ledig helg. Det behövdes!
Igår startade vi dagen med Natalies goda pannkakor, bättre start kan det inte bli:)
Sen drog vi oss in till stan och shoppade lite. Jag köpte en fejskinnjacka & smågrejer.
Vi var riktigt partysugna så vi knäckte första ölen när vi kom hem.
Vi spelade kort, sminkade oss, var högljudda och riktigt taggade.
Men tyvärr blev kvällen inte riktigt som vi hoppades på, så det blev en tidig kväll.
-
Då var de flesta av oss pigga och glada imorse iallafall :)
Så vi drog in till olles, åt gött och såg lite fotboll.
Sen drog jg & B vidare till Elin som klippte oss, tacktacktack!!!!
Hon fyttar hem snart, shit så sjukt. Vi kommer inte ses på jagvetintehurlänge, galet.
Men är glad för deras skull, dom kommer ha det så sjukt bra på deras resor:)
-
Nu är lägenheten ren och fin, jag är proppmätt och trött.
Börjar halv7(!!) imorgon, men då slutar jag tidigt också!
Vi hade lite roligt igårkväll!


Nä, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i en nybäddad säng med min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0