IPHONE4?

Ska jag ska jag inte?
Behöver ju verkligen en ny mobil, alltså, verkligen verkligen.
Min är helt knäpp, stänger av sig titt som tätt,
klockan går tillochmed sakta, hur kommer det sig liksom?
Får sms några dagar sent, funkar inte att ringa med ibland.
Ja, listan kan göras lång över vad som är fel på den.
men den har nog haft sina sista dagar för LÄNGE sen...
Så jag funderar starkt på det, om jag ska köpa en mobil ska den vara bra!
Imorgon är jag ledig så då ska jag nig gå och kika och se.
Ska ta mig en riktig funderare :)
Slutade halv3 idag, skönt!!! Sen är jag ledig imorgon och har stängning på onsdag, så blir nästan som en hel helg, men bara nästan! Planer för imorgon då, inga speciella. Kanske tar en löptur, annars inga större planer. Rätt skönt att vara ledig en vardag ibland, då får man en dag helt för sig själv, vilket är rätt skönt ibland faktiskt!
Nä, nu ska jag nog borsta tänderna snart och krypa till kojs. Trots ledighet. Eller ja, vi får se.. Krampåer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0