SURSÖTSÅS

En lång vecka som bara inneburit jobb iprincip, men jag klagar inte:)
Men idag, de sista 2,5h var jag riktigt riktigt trött.
Kände att jag inte varit ledig på två veckor och jobbat över massa.
Så det ska bli riktigt skönt med 2 lediga dagar. Minns inte senast jag hade det.
Så helgen bjuder förhoppningsvis på lite festligheter. Jag är taggad.
-
Ikväll har vi varit och sett Jockes innebandymatch, spännande.
Sen köpte vi mat på Mcdonalds. Vi fick sursötsås istället för sötsursås.
Det tyckte vi var rätt kul. Ja, trötta och dålig humor har vi nog gott om.
Nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs. Godnatt ni underbara ♥
mina finaste flickor. kom hit muttis, vi saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0