HAPPY

Åh vilken bra dag. Började med en jättegod frukost, bestående av belgisk våffla med färska bär, nypressad apelsinjuice och kaffe. Sedan promenerade vi till central park, hoppade på en häst&vagn och åkte runt där i. Jättemysigt var det :) Gick lite på upper east side, Björn fotade etc.

Vi gick förbien godisaffär med MASSA amerikanskt godis. Så vi plockade på oss litegrann innan vi fick småpanik för det var sjukt mycket folk därinne. Gick i lite andra affärer. Björn shoppade endel och jag var shoppingassistent. Helt plötsligt var klockan kvart i 5 så vi skyndade oss till miu miu. Och där låg min fina väska i en påse och väntade på mig. Den är precis det jag letat efter. Bästa köpet här, helt klart :) Ni får se bild när vi kommer hem. Köpte även ett par träningssko och lite träningskläder. 

Ikväll ska vi troligast på bio. Kanske shoppa lite mer, vi får se :) Vi åker inte förrns 18.50 imorgonkväll så imorgon hade vi tänkt gå på nåt museum kanske. 

Dehär blir nog den sista uppdateringen i staterna, så vi hörs när jag landat i Stockholm. PUSS & KRAM♥

underbara jamaica (B har nästan alla bilder från NYC så jag drömmer mig till jamaica tills vidare, här är det SVINKALLT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0