livet leker

Oj vad allt känns bra just nu! Allt rullar verkligen på åt rätt håll.
Ikväll sticker vi till Stockholm för att imorgonbitti sticka vidare till Miami.
det känns helt fantastiskt måste jag säga.

Om 3 veckor blir jag stockholmsbo och börjar mitt nygamla jobb kan man säga. Samma jobb, men i en annan stad och en annan butik med en annan chef och andra människor. Det känns verkligen skitkul!

Om 3,5 timme går vårat flyg. Vet inte om jag kommer blogga mer under dagen. Annars så hörs vi när vi är framme i Miami! Då kommer jag bjussa på massor med härliga bilder kan jag lova!!!

PUSS OCH KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Natalie

Ha det så himla bra nu! Shoppa och njut:)

2011-04-05 @ 17:44:37
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0