NYC!

Hallå gott folk! 

Igår kom vi till New York, och vi har det helt fantastiskt!
Bor iprincip mitt på times square. Helt underbart.
Hotellet är helt ok. Varken bra eller dåligt.
Men vi är ju inte här särskilt många timmar per dygn.

Idag har vi strosat runt i central park, shoppat endel på 5th avenue och så :)
Bl.a köpt min efterlängtade marc by marc jacobsklocka, lite smink, en trench från michael kors osv. Har även hittat en helt fantastisk väska från miu miu. Men ska suga på den karamellen ett litet tag till, se om jag hittar nån finare. Men jag är tvek, den är helt underbar. 

Nu ska vi gå och äta nånting. Vi får se om det blir nån uppdatering imorrn eller inte :) 

Det var någon som undrade hur mycket en kryssning kostar. Och jag vet inte exakt hur mycket vår kostade. Men om man skulle boka till nästa år, samma tid som vi åkte, med balkong mot havet (helt fatastiskt att vakna till soluppgången!!!!) Så skulle det kosta cirka 10 000 kr/pers. Och då får man äta på flera olika restauranger, snacks etc. Alkohol ingår inte, men det är rätt billigt :) Maten är jättebra, finns både buffé och trerättersmiddgar att välja på!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Natalie

Om du tänker på väskan dagen efter så köp!!! Puss :)

2011-04-19 @ 06:18:02
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0