Onsdag.

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle gå över till Brooklyn, men vädret var kasst när vi klev upp så vi ska ta det imorgon istället. 

Idag har vi istället promenerat lite på upper east side. Björn bestämde sig igår för att köpa en ny systemkamera. Och såklart så har den varit slut i hela stan. Men en butik hade en leverans idag klockan 6, så Björn skulle ringa dit och se om dom fick den. Och det hade dom, så nu är han nöjd och glad :)
Allt verkar typ ta slut i denhär stan på en sekund. Nivet väskan jag pratade om, om jag skulle köpa en eller inte. Jag var ju inne i måndags, det var då jag såg den. Men tänkte att jag var tvungen att fundera, i och med att det är väldigt mycket pengar. Sen var vi inne i en annan miu miu butik i soho igår, och där hade dom den också, så jag klämde lite på den, men ville vänta liiite till. Efter att vi varit på bloomingdales idag och jag hittade ingen väska som jag blev lika kär i som den innan så bestämde vi oss för att gå dit och köpa den. Tror ni inte den var slut i enbart den färgen jag ville ha?

Han ringde runt till alla butiker i hela stan och den var slut överallt. Hur stora är oddsen liksom? MEN, sen sa han att han skulle ringa ett samtal och höra om dom kunde få hit den från nåt ställe. Och det kunde dom. Så på fredag klockan 17:00 kan jag hämta min fina underbara väska :D Om jag är lycklig? OJA! Det pirrar. 

Annars har jag shoppat endel annat också idag. Ni ska få ta del utav lite inköp när jag kommer hem :)

Men nu ska vi iväg igen, ska upp i empire state building ikväll. Sen blir det kanske bio också :) Vi får se!

KRAM ♥






Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad fina ni är tillsammans!

2011-04-21 @ 14:08:36
URL: http://natalieg.blogg.se/
Postat av: jen

Tack gumman. Du är fin!

2011-04-21 @ 14:55:27
URL: http://jenniferkarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0