saturday in miami

Hallå folkens :) 

Vi lever, gott och väl. Fortfarande inte ställt om hos helt efter amerikansk tid men det kommer nog snart hoppas jag. Vi var helt döda igår kring halv 10, haha.. 

Igår så startade jag dagen med en springtur på stranden. Helt underbart var det, men jävligt jobbigt på vissa ställen där sanden inte var uppkörd. Vid 9 gick vi ner till stranden, hyrde solstolar och låg och njöt. Det var helt underbart. Det fläktade sådär lagomt mycket och var runt 33 grader varmt. Vi låg där till klockan 3, då vi tog bilen och körde bort till Key Largo. Det är så sjukt fint här, inte bara mitt i stan, utan även utanför! 

Vi stannade och åt på en jättemysig restaurang som låg på en brygga vid havet. Sen begav vi oss hemåt igen. 

Vi upptäckte häromdagen att bl.a Zara, Victoria's secret, Mango och Steve Madden ligger på samma gata som vi bor på. Så vi ska ta en tripp dit ikväll hade vi tänkt :) 

Här är klockan snart 8.15 och vi ska ner och käka frukost sen till stranden och sola och bada. 

Hoppas alla har det bra därhemma ♥ puss och kram









björn har massa bilder på sin kamera, men det går inte att ladda in på min dator. Så dom får vänta tills vi kommer hem :) Men här har ni några iallafall. Tar rätt lång tid att ladda upp bilder...

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååå underbart!!!!

2011-04-09 @ 20:33:22
Postat av: Party-Pete

Åh, vad det ser härligt ut! Jag förstår att ni vill tillbaka. Hoppas ni njuter lika mycket av kryssningen, som jag gjorde! ;-)

2011-04-11 @ 11:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0