stockholm.

Hallådär!

Vi landade i sthlm i södags och resan gick jättebra, nästan 2h kortare än det skulle ta :) Vi tog en taxi hem till pappas lägenhet och jag började packa upp, tvätta osv. Efter ett antal timmar och tårar vinkade jag av Björn som åkte bil hem till Umeå. 

Sen dess har jag lokaliserat mig i stan. (ni som känner mig vet kanske att mitt lokalsinne är noll). Så jag har strosat omkring, varit förbi jobbet och sagt hej, shoppat lite nödvändigheter (och vissa saker kanske inte så nödvändiga, men fina) 

Har precis kommit hem från en skön prommis här i området, gick längs sjön. Jättehärligt :) Och hur underbart är det inte att det börjar bli sommar!!! Man ser människor som går barbent här, det är galet! Hoppas på lika fint väder i fortsättningen. 

senare kommer bild på mitt bästa köp i NYC!! (om internet tillåter dvs. sjukt segt) puss


jag bjussar på denna bild sålänge.
Påminnelse till mig själv: sträck på ryggen.

Kommentarer
Postat av: hemlis!

du e fin :)

2011-04-27 @ 23:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0