torsdag i NYC

Min  förkylning vägrar släppa... Fortfarande äcklig hosta, halsont och snorig.
Det måste gå över innan lördag då vi åker hem. Annars blir det inte kul..
Idag ska vi somsagt åka till brooklyn och vara lite turister.
Men innan det ska vi hämt Björns nya objektiv till kameran.
Det vqr samma med det, slut i hela stan. Men dom kunde skicka det från boston :)
Så det lär bli ett antal bilder idag. Solen skiner dessutom, fantastiskt!
Igår mitt på dagen var det svinkallt här,jag frös som bara den.
Men sen, senre på kvällen blev det varmt.
Brukar det inte vara kallare på kvällen än mitt på dagen?
Kollade på yr, och där stod det att på dagen skulle det vara kring 9 grader, men på kvällen kulle det bli 25?

Jaja, nu ska vi hitta något mysigt ställe att käka frukost på. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0