torsdag

Hallå gott folk!

Just nu har jag bäddat ut pappas bäddsoffa och ligger och kikar lite på tv.
Andra dagen på jobbet idag. Tar ju ett tag att komma in i andra rutiner än de jag är van vid,
men än så länge känns det jättebra :) Skitkul att vara igång igen!! 

Annars händer det inte mycket. Jobbar hela helgen! Sen får vi se vad som händer :)
Jag är så jäkla trött. Dendär jetlagen tar kål på mig.
Igår vaknade jag klockan 5 och kunde inte somna om.
Nu vill jag ha normalsömn. Vilket innebär somna på 5 minuter och vakna kring 8 av mig själv (om jag inte börjar tidigt förstås). 

Nu ska jag fortsätta se lite tv, sen somna (förhoppningsvis snabbt) och sova ääända till klockan 8 imorgon. Börjar nämligen inte före 10.15 imorgon och slutar halv 8. 

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0