3 days.

3 dagar kvar, sen tar jag med mig mitt liv härifrån och bosätter mig hemma efter över 2 år i andra städer.

Umeå har alltid varit hemma. Jag trivdes otroligt bra i Oslo, det gjorde jag verkligen. Men det var aldrig hemma. Stockholm har inte heller varit hemma. Jag älskar storstan, det ska ni veta! Stressen, folk överallt och ja, bara pulsen som bara storstäder har. Det har mest varit en utmaning för mig själv. Jag har verkligen fått stå på egna ben. Och jag är så otroligt glad att jag valde att flytta helt själv till en annan stad. Jag ångrar inte en enda liten sekund av denna tid. Jag har lärt mig så otroligt mycket. Jag klarar mer än vad jag trott, jag är starkare än jag någonsin kunnat ana. Trots många nätter då jag gråtit mig till sömns så har jag ändå ställt mig upp igen och kämpat. Jag vet vars min gräns går och den går här. Nu har jag testat på detta, och det var inget för mig. Men jag är otroligt glad för att jag gjorde detta val i våras. Annars hade jag haft många "tänk om"-tankar idag. Nu vet jag hur det var och tackar för mig. Ser fram emot denna höst så mycket. Lägenhet m. min fina, granne med världens bästa N, plugg, jobb, myskvällar, partykvällar etc. Om 3 dagar ses vi ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli undetbart att få ha dig nära!

2011-08-11 @ 12:14:18
Postat av: Fanny

Åh vi måste förfesta och gå ut tillsammans:) pussss!

2011-08-11 @ 19:42:12
Postat av: Natalie

Som din mamma, ska bli underbart att få ha dig nära! Ses snart min ängel

2011-08-12 @ 00:11:58
Postat av: Emilie

Ni har alltså hittat er en lägenhet, gud vad skönt. hoppas att vi kan träffas snart så jag får höra allt omn dina uppleverser :) kramkram

2011-08-12 @ 11:58:13
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Din blogg är riktigt bra och följer dig på bloglovin om jag inte redan sagt det? Hoppas du följer mig också men om du inte gör det så får du gärna lägga till mig..Kram <3

2011-08-12 @ 12:00:52
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: jennifer

Mamma & N: Jaaa, längtar supermycket nu!!! Snart:)



Fanny: Det måste vi verkligen göra!!! Redan taggad!



Emilie: Ja, det har vi :) Absolut, hör av mig när jag kommer hem!!



Borderline: Tack :)

2011-08-12 @ 22:58:52
URL: http://jenniferkarlssson.blogg.se/
Postat av: Hemlis

Va fin du är!



hihi, längtar tills du kommer hem = ]

2011-08-13 @ 02:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0