dagen som jag väntat på.

Åh, nu är den äntligen här! Denna dag har jag längtat efter så sjukt länge nu!!!!
Ikväll klockan 18.40 är jag i världens bästa armar och inatt får jag skeda. ♥
Och vet ni vad det bästa av allt är? Jag slipper ha tanken i bakhuvet att jag snart ska tillbaka.

Innan jag flyger hem ska jag jobba i några timmar också,
så det är ingen vila här inte. Men det får jag ta igen en annan gång :)

Önskar er en underbar söndag ♥ ses snart mina kära, längtar!!!




Stockholm har visat sig från sina bästa sidor många dagar,
och jag kan inte undgå att erkänna att jag älskar denna stad!
Så vi kanske ses igen en vacker dag, men om det är om 1 eller 10 år vet man aldrig.
Den som lever får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0