dan före dan.

Fytusan vad taggad jag är inför flytten imorgon.
Har "resfeberkänslan" i kroppen, sovit dåligt inatt osv.
Men jag är så sjukt taggad!!!!

Igår var en bra dag. For och köpte lite färg och så för att måla om en spegel. Sen mötte jag upp Caisa för lunch i sfparken och lite strosande på stan. Så roligt att prata ikapp med gamla vänner som man inte träffat på länge. Riktigt bra start på dagen med andra ord :) Sen for jag och jobbade kväll, vilket också gick jättebra. Trivs redan otroligt bra!!

Nu ska jag in till stan och fixa lite smågrejer innan flytten.
Och sen hem och packa det sista! Så går flyttlassen imorgon.
Jag spricker av glädje snart tror jag!!!
Nä, nu måste jag bege mig till bussen. Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: N

Ses snart granne :)

2011-09-01 @ 08:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0