fredag, IGEN!

Den här veckan har faktiskt bara rusat förbi. Trodde jag aldrig!
Varit rätt mycket på jobbet, vilket har varit kul :)
Kommer nog sakna det mer än vad jag trott.
Men inte lika mycket som jag längtar hem, såklart.

Annars i veckan har jag inte hunnit med så mycket. Var förbi jobbet på hamngatan och sa hejdå lite snabbt samt tog en kaffe med några från jobbet i måndags. Sen har jag bara varit ute på löprundor, jobbat och sovit, typ. Jobbat långa pass, men jobbar minipass på söndag så vad gör det? :)

Imorgon är jag ledig. Då ska jag iväg och köpa en klocka jag och B hittat. Sen blir det städning, packning och löpning på schemat. Kvällen är just nu oklar. Men hoppas på utgång! Den som lever får se!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0