IIIIHHHH

Alltså jag är så pirrig i hela kroppen. Hela denna vecka har jag haft känslan i kroppen. Ni vet hur det känns med resfeber antar jag, så har jag känt i en vecka nu. Vaknar innan klockan ringer, trots att den flera dagar stått på 06.30. Men imorgon smäller det!!!! 15:00 säger jag hejdå till jobbet och drar mig mot arlanda. 18:40 landar jag på norrländsk mark:) Helt fantastiskt!

Men idag har jag massor att stå i. Men börjar med en löprunda, alternativt powerwalk. Får se vad kroppen säger när jag väl tagit mig ut. Har ju trotsallt sprungit flera dar i rad nu. Nä, vi hörs väl lite senare. PUSS PÅ ER.


ungefär såhär glad är jag. (bilden är tagen i miami april 2011)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0