IKEA

Igår for jag och B till IKEA för shopping till lägenheten. Och herregud så länge vi var där. 8 timmar inne på ikea är väl ändå rätt bra jobbat? Vi for 8.30 på morgonen och var inte hemma förrns vid 22.

Vi köpte bl.a en soffa, matta, säng, skohylla, köksgrejer, badrumshylla, en hel drös med galgar, ännu mera ljus, hyllor etc etc. Skåpbilen som vi lånade av pappa var full. Men vi får inte soffan förrns om en månad.

Jag kan säga att jag sov som en prinsessa inatt. Båda två var helt döda när vi kom hem.
Men längtar efter att packa upp allt när vi fått nycklarna i handen ♥

Idag jobbar jag, börjar 16. Innan dess blir det bara lugnt. Ska nog fara lite tidigare också. Min första dag efter inskolningen. Men det blir nog bra tillslut!

Hoppas ni får en bra lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0