klockshopping.

Åh, äntligen färdig med städningen. Skönt! Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar också.

Blev en timmas löpning imorse ändå, lugn sådan dock. Tog en dusch sen for jag iväg en snabbis till Nacka Forum för att köpa en väggklocka vi hittat. Passande nog kom den från Karlsson, hehe.. Hann med att säga hejdå till några på jobbet också som inte jobbar imorrn. Känns trist att lämna alla underbara människor. Både på hamngatan och i Nacka.. Men det är ju bara en flygresa på 1h så det är nog inte sista gången jag ser dom iallafall! 

Ikväll blir det grillning med Jea och några. Sen får vi se vars kvällen leder oss. Blir hursomhelst väldigt trevligt! Har fasen inte grillat en enda liten gång i sommar, det är hemskt. Inte har jag badat något alls heller. Fy skam på mig!


Förra sommaren grillade vi bra många gånger. Underbara minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0